Thursday, March 31, 2011

Wujudmu & Hilangmu

Hye, semua.Dalam pada sangat hepi kerana final exam habis
31.4.2011 adalah hari yang bersejarah dalam hidup aku.
Bila akak2 ku telah pon habis belajar d Uniten terchinta nih.
Kalau ikotkan hati tak nak jumper mereka pada hari ni. Tapi
apakan daya,mengalir juga air mata lelaki ku ini. Huhu:(
D saat akuh sangat sedih akan kehilangan mereka. Aku mula
teringat bagaimana ia bermula dan ia berakhir.Tapi alangkah
indah nye semua ini jika tiada Akhir.Tatkala menulis ini semua
airmata maseh lagi jelas menitik kerana mereka adalah insan
teristimewa sekali yang aku miliki.Tak terungkap dengan kata2
skarang ini untuk menjelaskan bahawasanya Saya sangat sayang
mereka.D post yang ini saya tujukan khas buat anda semua yang
saya maksudkan.

kak Nad,
feroz sayang akak.
Sampai mati.


Kak Nana,
I love u kak...


kak Ekin,
i will be missing u.
Love u kak.


Orang2 yang ini lah yang sangat banyak erti dalam
hidup aku.Buat yg lain anda pon sangat2 bererti dalam
hidup saya tapi apakan daya tak mampu untuk menulis
semua.Jadi setakat ini sahaja.Nanti saya akan sambung
semula.Saya inginkan pemergian mereka untuk masa
hadapan, Tapi saya tak lepaskan mereka.

I love all of u.
Love,
Feroz

No comments:

Post a Comment