Wednesday, October 26, 2011

s t a r t s

Salam..

Hye semua.Hari ni 27 Oktober 2011, Dah lame sebenarnyer saya
tade mase untuk blog nih. Im sorry guys... Im too busy.
So, there are so many thing that happen and happen.
so saya cerita satu satu eh..Hehe:)

My life was great and okay for this past month due to ramai
yang sekarang ni be on my side support wherever i do.
and saya rase sangat happy. Terutamanya.. biler saya
dah ade tempat mengadu. Saya di UNITEN tak lagi sunyi.
selain dari all my friend terutamanya. Hadi,Adli and Ed yang
aku sayang sampai biler biler. Saya juga ada abg yang saya sangat
sayang. AbgZahir yang selalu support saya dalam apa saja saya
lakukan make me strong in order to finish up my degree yang tinggal
another 1 year saja lagi. Insya'Allah....

Alaaaa....Need to go...BRB


#i will update more later.. Promise...

No comments:

Post a Comment