Sunday, November 27, 2011

k a b u r p e r p i s a h a n

Salam,

Disaat hati makin seronok, disaat saya rase akan keceriaan
mesti akan timbul suatu persoalan yang sering sering dan
sering kita fikirkan mengapa dan mengapa ia akan terjadi
iaitu PERPISAHAN.

Selama 4 tahun merasai dunia pendidikan. Saya akui memang
telah banyak saya tempuh dan pelajari untuk sampai ke tahap
ini. Dengan berkat doa usaha mama papa. Alhmadulilah..
kurang dari setahun insya'Allah saya akan menamatkan ijazah
sarjana muda saya.

Dalam pada usia makin meningkat dan otak makin berfungsi
dengan lebih laju dan laju. kehadiran 2 orang insan yang
talah di takdirkan oleh Allah s.w.t.. Kehadiran mereka ini telah
banyak mendorong kearah kebaikan terhadap diri saya.

Biarpun orang yang tidak dikenali sering berkata. "untunglah"
perkataan sedemikian boleh menjadi beberapa maksud yang
mana mungkin positif dan negatif dan Apakan tujuan sebenarnya?

Pertemuan yang saya rase sangat singkat tempoh terjalinnya.
dan perpisahan yang saya rase akan terjadi pada masa yang
singkat ini. membuatkan saya rase yang betapa kuatnya kuasa
Allah....

Suka akan pertemuan tetapi takut beribu takut akan perpisahan.
saya sayang mereka..









Ya Allah panjangkan lah umur mereka..
Ya Allah ampunilah dosa dosa mereka..
Aminnnn....
.


#pedulikan orang nak kata apa pasal saya.
kerana ini semua Tugas Allah dan bukan
tugas saya. Dan ini semua telah terrulis dia
atas sana. Dan saya hanya merancang tetapi
Allah yang akan menentukan semuanya....
.

1 comment: