Friday, March 30, 2012

t o w h o m i m a y l o v e

Hye,

Dah lama rase x tulis something untuk kongsi.
lately my emosi tak berapa stabil sangat. lots of things happened.
hum, tape tape Allah is always here by your side..

so lately i miss lots of people in my life. yang mana saya rase
xlama lagi kami akan berpisah buat sementara, tapi hati kita tetap
bersama kan? huhu. so those people who i very miss i

1.My Family

Firstly, sure to my parents... i want to make they proud of me.
harief janji akan belajar leklok sampai berjaya. then i will always jage
mama n papa. sampai bebiler. i love so much. thanks a lot jage harief
mama n papa x pernah penat. sayang mama n papa banyk banyk...

2.My 2 Brother here in Muadzam


Walaupun saya hanya ada dua abang saje d muadzam ini. Tapi 
mereka adalah hero saya. tak pernah penat layan saya yang macam ni
saya sayang mereka sampai bebiler.
Abg Zahir suker cakap adik loading(lampi) fineee...haha:) abg slalu

cakap adik degil. ya kot adik degil.. soriii...Tapi adik selalu jer dengar 
aper abg cakap mmg lah memuler lawan sikit tapi adik ikot jugak..
hehe:) adik sayang abg sampai hujung nyawa adik..
Abg muaz
i miss u .. sorry for my wrongdoing. adik tetap sayang abg.
things happen for a reason.. thanks a lot for changing me...

3.My Love


Awak sebenarnyer semangat saya tawuk..haha:)
awak insyaAllah saya akan jage hubungan kiter sampai bebiler k.
saya janji ingat kiter hanya merancang tuhan yang menentukan.
Allah lah yang membolak balikkan hati setiap manusia. kalau
dah tertulis awak tuk saya. Alhamdulillah...
jadilah sama sama kiter doa oke...Moga Allah jauhkan maksiat
kepada kiter berdua.Aminnn...


4.My Alllllll Friends


Saya seorang yang suker berkawan jadi nak kire kawan saya pakai jari
alamatnya kirim salam... saya nak cakap thanks to all my friends kerana sabar
ngan saya. hopefully kiter akan jadi kawan dunia akhirat..
saya sayang korang semua.. Minta maaf lah eh kalau selama ini ader tersalah
aper aper...



Tu jer oke. Babaiiiii :)

No comments:

Post a Comment