Sunday, December 4, 2011

A l l a h M a h a B e s a r

Salam,

Rancak pulak bercerita eh malam malam
hari macam nih kan. My blog such as consider
macam my diary that can be shared..
Nak citer lots of miracle jadi kat saya lately
jadi saya macam bersyukur sangat2...

First yang paling ketara bila impian saya
menjadi kenyataan.. jom saya share something..














this post was added on the 6 of november...

inilah hajat saya yang jelas saya nak bawak abang
abang saya makan sini, sebab saya tahu abang abang 
saya suka makan... and and and..  look this...













and this post was added on the 26 november...
haha:) Allah maha segala-galanya..
Saya hanya berniat dan berdiamkan impian saya
tetapi Allah mendengar kan?
Alhamdulilah...

saya post entry sebab semalam saya mimpi
akan situasi ni. saya bermimpi sebiji keadaan
saya dan abang abang saya. Thats y i post it...
Jadi buat semua.. sentiasa ingat kepada DIA
sesungguhnya DIA sentiasa akan ingat kepada
kita..

Sempena Maal Hijrah nih. banyak saya nak berubah..
terutamanya SOLAT.. Astarafirallah halazim...
Dulu slalu tertinggal solat, semenjak ada abang abang..
diorang selalu ingatkan saya solat. Alhamdulilah sedang
mencuba...Moga Allah Terima Taubatku...

Heeee:)) babai....

No comments:

Post a Comment