Sunday, December 4, 2011

k u a s a A l l a h


Salam,

Diam diam dah lama dah lama dah saya kat muadzam
nih rupa rupanya. So, dalam entry kali ni  saya akan
stori mori macam maner perubahan yang terjadi pada
diri saya. Haha:) Saya rasa macam seronok berada di
Dunia Muadzam Shah ini.... So now i will start from
First day saya kat sini...

28 jun 2008. orientation week.















dan sekarang dah berbeza...( beza x? macam sama jer)




















Haha:)) lain x? hehe.. Erm, and lagi lagi lagi saya nak
share kawan kawan saya dr dulu sampai skarang..
dulu saya ngan kawan2 suka tido reramai kat umah
saya tido kat hall..hehe:) letak banyak banyak tilam...
macam nih...















itu lah kawan2 saya masa saya masuk universiti. Tapi
macam biasa lah bila dah masuk degree sume dah
bersepah n berpecah sebab masing masing ikut jabatan
or course masing masing..huhu:)) i miss u guys beb...

haha:) chumell je zaman muda muda 18tahun semua waktu nih..
tengok saya nak share fesyen rambut saya. hahah:) saya suka
beger beger rambut. hehe

fesyen rambut 1
fesyen rambut 2


Fesyen rambut 3
Fesyen rambut 4
Fesyen rambut 5
Fesyen rambut 6


Hehe:)) dah dah cukup cukup...
perasan sorang sorang kan...
neway just to share tade niat lain...
Babai...

No comments:

Post a Comment