Monday, January 16, 2012

m e m u j u k h a t i

Salam,

hye sume.. Dalam pada sibuk saya bercuti semester.
Akan teringat pada hati. Seringkali memujuk hati
meredhakan hati. Mebiasakan dirinya kembali normal.
Namun hakikatnya ia amat payah Ya Allah.

Ya Allah hanya engkau saja yang mengetahui
kehidupanku dan segala perasaanku. Kerana,
hati ini adalah milikmu Ya Allah..

Sesungguhnya aku memohon kepada Mu agar
kurniakanlah kekuatan kepadaku. Kurniakanlah
Ya Allah.kurniakanlah..

Mengapa perlu wujud sekalian hal hal ini dalam
hidup saya sedangkan aku tidak pernah terpikir
akan kewujudan perkara perkara ini. Menolak
kekanan kiri mula menyapa. Menolak ke kiri
kanan mula menyentuh. Apa sebenarnye yang
harus saya lakukan. Ya Allah aku serahkan
kepadamu segala gala gala nya...

Tatakala tidur, harus dan wajib akan mengenang
Segala segala walaupun sebesar zarah sekalipun.
Sentiasa dan sentiasa. Apa yang sebenarnye terjadi
adakah ini ada hikmah sebaliknya Ya Allah.
Adakah ini semua ada tujuannya.
Masih dan masih memikirkannya.

Ku mencari kumencari apa kah salahku
kau buat ku termenung sendirian
dalam diri kasih akhirnya begini
perpisahan tak ku pinta

Abg selalu cakap. "adik kena relax, knape
nak sedih Allah kan ader dengan kiter"
Hati kita milik Allah.. Jadi takde org boleh
buat ape aper melainkan Allah. "

No comments:

Post a Comment