Thursday, December 29, 2011

b e r u b a h p e r l u p e n g u b a h

Salam,

haha. Just nak share something bout me di
pagi jumaat yang indah nih. Hati ni 30/12/2011
Nasib xde paper final exam. But esok ader plak.
Humm, xpe just go with the flow the usaha yg
cukup insya'Allah.. Semalam paper FSA. so, alhamdulilh
sesangat aku dapat buat. Syukur Ya Allah.

Nak bercerita bukan membangga. Tapi untuk
mencari kesempurnaan dalam hidup bukan saja
anda perlu berpendidikan, berpangkat, ada rupa,
bersosial,berpengalaman. Tapi bagi saya itu adalah
perkara ke 2 untuk kita berjaya. Yang pertama sekali
adalah kewajipan sebagai manusia dalam dunia nih.

Alhamdulilah, sejak mempunyai seorang yang saya anggap
pengubah masa depan saya. Saya kini dah mula berubah ke
arah yang lebih baik. Tak salah kalau kite meniru bab bab
atau hal hal yang baik nih. Kerana Allah mencintai barang
sesiapa yang mengikut benda benda yang disuruh oleh Allah.

Dan, bagi saya perubahan yang saya lakukan mungkin
tiada siapa nampak. Tetapi tujuan sebenar saya adalah
memberi tuhan iaitu Allah Nampak.. Insya'Allah.
Menjadi lebih sempurna begini kekadang membuat saya
rase lebih bersyukur. Alhamdulilah.

Bukan nak membongkak. Tetapi ingin mengajak
kearah kebaikan.. Tak salah kalau nak jadi yang lebih
sempurna. Just little bit about me in this friday morning.

Terima kasih Ya Allag mengurniakannya pada ku disaat aku
masih awal untuk menempuh masa masa akan datang.
Sesungguhnya kau panjangkanlah umurnya, murahkan
rezekinya,kau pertemukan jodoh yang sempurna baginya,
kau bagilah hubungan kami berkekalan ke akhir hayat.
Kau limpahi lah kurnia nikmat keatasnya Ya Allah Ya Rabbi..

Babai...

No comments:

Post a Comment