Thursday, December 22, 2011

f i n a l e x a m b e r m u l a

salam and hye..

Seperti semua pelajarpelajar di IPT yg lain
akan menghadapi sesuatu yang dijangka akan
mendatangkan ketakutan pada semua pelajar.
Iaitu peperiksaan akhir semester. Cuak, pening
malas,rajin,seram, semua lah ader..

Bagi saya pula. Bagi semester ini saya bakal menduduki
peperiksaan akhir semester saya. Bagi kali ni
saya akan mengambil 6 paper. ( 4 calculation.
2teoritical) huhu.cuak sesangat rasenyer.

Saya akan mencuba yang terbaik bagi kali ini.
Untuk mendapat keputusan yang baik. Peperiksaan
saya akan bermula pada 29hb December 2011 dan akan
berakhir pada 9hb December 2012..

Dalam pada sebelum nak menghadapi exam. Macam macam
dugaan saya tempuh. Quiz assignment dan juga midtern
yang mana semua pelajar duduki. Untuk carrymark
katenyer. Hehe:) tapi walau macam mana pun
hidup harus diteruskan...

Dalam pada saya sibuk menjana masa depan saya dengan
pelajaran. Tertumpu juga saya pada hal peribadi
yang mana saya melakukan kesilapan yang besar bagi saya.
Saya betul betul kesal atas apa yg saya lakukan..
Mohon Allah ampunkan dosa ku. Saya tak mampu
nak jadi terbaik padanya.. Saya cuber tapi tak boleyh
saya cuber menjadi seperti org lain. Mungkin bukan masanya
lagi. Biar apapun yang terjadi bagi sesiapa yang terlibat
atau mungkin saya telah tidak sengaja menguris perasaan
terkutuk,termengata,tercalarkan perasaan. Saya minta
ampun dari hujung rambut hingga kaki.

Semoga Allah saje dapat membalas kebaikan anda,
dan membalas kejahilan dan kesalahan saya.
Mohon beribu ampun kepada semua sebelum saya duduki
peperiksaan. Huhu.

#buat mama papa:
harief minta maaf semua salah harief.
Mama papa doakan harief dapat jawab exam
dengan tenang eh mama papa.

#buat pensyarah:
Ustaz,miss,mdam halalkan ilmu anda kepada saya,
sesungguhnya tuhan saja yang dapat balas.
Tanda paper saya elok elok eh. Tolong saya ehhh:)

#buat abg abg saya.
Abg zahir: abg, adik minta maaf kalau terkasar ngan abg
selama ni. Minta maaf eh abg.. Doakan adik senang jawab
exam taw abg.. Doakan kejayaan adik.

Abg muaz: abg, adik minta maaf banyak susahkan abg selama
nih. Tak kire lag benda tuh aper aper abg. Adik minta maaf sangat
sangat. Kekadang adik tahu adik x cukup matang.. Adik minta
maaf sangat sangat dengan abg.. Abg doakan adik berjaya eh.

#buat semua kawan/rakan/bff/semualah.
Saya minta maaf kalau terlanjur perkataan bahasa semua.
Segala yang buruk mmg sah sah terang terang datang
Dari saya. Dan segala yang baiknya memang datangnya
dari yang maha esa ALLAH. Minta ampunkan saya.


to all unitenians Gudluck for ur Final examination.
May god always Bless us. :-<3<3<3

No comments:

Post a Comment