Thursday, December 22, 2011

m i n t a m a a f

Salam, hye..

Saya hanya manusia yg lemah.
Kadang kadang saya lupa akan bagaimana
saya hadir dalam dunia dan bahawa saya akan
hilang daripada dunia. Walaudemikian, kesilapan
sering kali saya lakukan. Banyak perkara yang
cuber saya berubah. Tetapi saya mengaku bahawa
untuk menjadi sempurna amat payah dan suka sama
sekali.

Sesekali saya akan melakukan kesalahan yang mana
besar atau kecil ia di tangan ALLAH. Tanpa disedari
saya telah melakukan beberapa kesalahan terhadap
rakan rakan saya. Mohon maaf saya pohon dr hujung
rambut hingga ke hujung kaki. Demi Allah, saya
mengaku bahawa segala yg buruk datangnya dari diri
saya sendiri yg mudah alpa dan lupa. Sesungguhnya kau(ALLAH)
Maha segala-galanya.

Kesalahan mungkin akan berlaku tanpa disedari
ada kalanya yang mana. Saya mmg lupa akan
segala apa yg saya lakukan. Mmg payah nak memaafkan
manusia sesama manusia. Tapi apa yg boleyh di iktiarkan
saya mmg minta maaf dr hujung rambut hingga ke
hujung kaki atas apa yg telah saya lakukan.
Sesungguhnya saya adalah manusia yang mudah lalai.

YA ALLAH AMPUNILAH DOSAKU.. YA ALLAH AMPUNILAH DOSAKU

No comments:

Post a Comment