Tuesday, January 3, 2012

d u o r i b u d o b l a s

Salam tahun baru sume.

Saya disini masih tak lambat rase nak ngucap
selamat tahun baru kat sume yg singgah
kat blog nih. Semoga tahun ini amalan kita
mohon segalanya lebih sempurna dari tahun
sebelumnya. Insya'Allah..

Seperti tahun sebelumnya dan seperti semua
manusia dialam ini, semua ada azam untuk
tahun yg akan dtg. Jadi saya sbg seorg manusia
yang tidak sempurna ini juga mempunyai beberapa azam
yang belom saya capai dan ingin saya gapai.

Menjadi seorg graduasi IJAZAH SARJANA MUDA KEWANGAN


ingin bangga kan mama papa abg jahir n abg muaz
yang bahawa mereka mempunyai anak dan adik
yang mampu menjadi seperti org lain.saya bangga ada
mereka. Yang mana mereka terima saya seadanya.
Walaupun saya tahu saya tidak seperti remaja yang lain.

Menerima orang baru dalam hidup

dia seorang wanita yang selama 4 bulan yang saya betul
betul rapat yang mana membuat saya berasa jatuh hati
dan membuat saya berasa siriyes dalam perhubungan.
Kami berkenalan hampir beberapa tahun tapi tidak serapat
4bulan ini. 4bulan ini mencungkil pelbagai kenangan saya rase.
Jadi azam saya adalah untuk menjaganya selama lamanya.
Aminnnnn..

Ingin melihat abg abg saya bahgia dan ingat saya selalu

YA ALLAH kau perkenankanlah doaku ini.
Kau temukanlah jodoh yang sempurna bagi abg.
Kau selamatkan dunia akhirat mereka.
Kau bagilah hubungan kami selamanya
AMINNNNN..

Bercita cita menyambung Master dan bercita cita
untuk menjadi seorang pensyarah


Jika umur panjang itulah yang saya impikan
menjadi seorang pendidik. Jika diizinkan tuhan
dengan usaha dan bakat yang saya miliki.
Ya Allah kau jadikanlah ia kenyataan
Aminnnn..

Haha. Kalau nak tulis bnyak sangat
jadi saya highlight kan yang penting sahaja.
Syukur alhamdulillah, setakat 3 paper sekarang
saya masih lagi mmpu trsenyum. Mohon
dipermudahkan bagi seterusnya.

Asalamualaikum.. Hiasi peribadi
pesan abg takkan saya lupa sampai bebiler.
Hati itu milik Allah.. Jangan bersedih selalu
kerana Allah sentiasa bersama kita.

Babai.

No comments:

Post a Comment